Mercedes Benz 2521 – Oyun Modları – Bilgisayar Oyunları Mod, Harita ve Yama İndirme Sitesi
SEVGİ, SAYGI VE ÖZLEMLE ANIYORUZ.
Benim naçiz vücudum, bir gün elbet toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti, ilelebet payidar kalacaktır.

Mercedes Benz 2521

Yayınlanma: · Güncelleme: 8.098 kez

Zemanta Related Posts Thumbnail

Yüklenişi:

İndirdiğiniz Rar Dosyasını Açınız . İçerisinde Bulunan .SCS Uzantılı Dosyayı Belgelerin / German Truck Simulator / Mod Klasörünün içerisine Atınız

http://hotfile.com/dl/108437542/ba94ab8/mb2521.rar.html

http://uploading.com/files/6ccc7b33/mb2521.rar/

OyunModları

Bilgisayar oyunları için Mod, yama, harita, dlc, eklenti ve daha fazla içeriği paylaştığımız websayfamızdır. Oyunmodlari.com test ettiği binlerce içeriği ile bu alanda lider sayfalardan birtanesidir. Sizde Oyunmodlari.com sitesine kendi yaptığınız yada çok hoşunuza giden anonim bir içeriği ekleyebilirsiniz.

Sevebilirsin...

22 Yanıt

  1. Saol Bilader dedi ki:

    Eline Sağlık Bilader Şimdi 16 dkika sonra hotfile den indiricem denicem teşekkürler ama genede :) <3

  2. Saol Bilader dedi ki:

    German Truck Dio Euro da calışırmı ?

  3. ibrahim dedi ki:

    ya bunu yapan kardeş bende bilgisayar aldığım zaman bu oyunu atıcam ama kamyonu nasıl yapıcam

  4. ramazan dedi ki:

    işta araba ya

  5. ramazan dedi ki:

    :d
    kim yaptıysa cok guzel

  6. emir dedi ki:

    dedemin kamyon hehe:)

  7. bolulu dedi ki:

    yha arkadaşlar ben buu modu mod klasörüne attım mama oyunda nerde bulcam lütfen yardım edin arkadaşlar :D

  8. recep dedi ki:

    oyunun adı ne ???

  9. bolulu dedi ki:

    euro truck simulator

  10. BaYyRaM dedi ki:

    manyak kamyon ben oynadım para hilesi var herşey var bende evde var içine kamyon konuluyo hiç kimseye demeyin ha bozuşuruz ;) :D :)

  11. BaYyRaM dedi ki:

    :P :P :P :P :P

  12. Serikli dedi ki:

    nasıl kurcaz

  13. Can dedi ki:

    ArKasLar Attında nası yuk alıoz ! :(

  14. kadir dedi ki:

    arkadaşlar ben bu yamayı yükledim ama bu kamyonla yük alamıyozmıu?

  15. es es dedi ki:

    ben bu kamyonu indirdim ama şirkete gidince tır kasası iniyo nasıl yük alacağım yardımıcı olursanız sevinirim

  16. yavuz dedi ki:

    arkadaslar kamyonla yük alınmıyo ancak tır kullanıyo gibi dorseye yanasip alırsanız tasiyo oylede cok uzun arac oluyo yardcimci olabildiysem tesekkure gerek yok :D:D:D:D:D:D:D:D

  17. erten dedi ki:

    euro truck simulator 2 ye olur mu

  18. mehmet dedi ki:

    slm kardesim ben indiremiyorum nasıl indircez yonlenirebilrmisiniz

  19. ALİ dedi ki:

    ne zaman güncellenecek

  20. ALİ dedi ki:

    Mercedes benz 2521ne zaman güncellenecek

  21. ALİ dedi ki:

    mercedes benz 2521 (ETS) ne zaman güncelleme gelecek

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir