İçeriğe geçmek için "Enter"a basın

Nfs Underground 2 %100 Bitirilmiş Save

Son güncelleme tarihi 25 Temmuz 2020

Need for speed Underground 2 yüzde yüz tamamlanmış oyun kayıt dosyasıdır.Need for speed Undergroun 2 save dosyası ile oyundaki bütün arabalar açık ve bütün modifiye paketleri açıktır. Bu kayıt dosyası sayesinde bütün arabaları modifiye edebilir ve kullanabilirsiniz. Peki Saveyi nasıl yapacağız diyen arkadaşlar için ise Windows Xp ile resimli anlatım yapılmıştır. Windows 7 kullanan arkadaşlar ise öncelikle başlat kutusundaki aramaya klasör seçenekleri yazarak aşağıdaki resimli anlatıma göre yapabilirler.

Kurulum Videosu:

Yama konunun en altındaki linkten indirilebilir.

Resimli Anlatım :

Yapımcılar:-

5 Yorum

  1. berken berken 23 Temmuz 2020

    ben yapamadım ya nerde link acaba

  2. atakan atakan 27 Ağustos 2018

    abi full save bide 99999999999999999 parada eklesen mod yapınca hiç para olmuyo görevde yok

  3. efe karadağ efe karadağ 09 Ekim 2015

    abi ben yapamadım bi video yapsan

  4. Ferhat Ferhat 26 Ekim 2013

    Admin Bu nasıl anlatım sonu nasıl bitiyo ?????

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir