Türkiye Otogar Map 3.4 (Süper Mod ) 18 Wos Haulin

Zemanta Related Posts Thumbnail

Harem Otogarından Ufak bir görüntü

Mod u begenerek oynağacanızdan eminim modda Esenler,Aşti,Malatya otogarı yani maşti diyarbakır otogarı dişti izotaş gibi burulaş eskişehir otogarı ve daha bir çok otogarlar mevcut. Atmalar azaldı oyunda son rutuşlar yapılıp verilecek.Yanlız iznimiz olmadığı başka halde kimse başka sitelerde paylaşmicak herkes rahatlıkla oynasın umarım kıymetini bilirsiniz.Fzla uzatmayalım

Resimler ve indirme Linki İçin Devamını Okuya Tıklayınız.

İndirme Linki :

Linkler Silinmiştir

Yeni Versiyonu İndirmek için 3.6

http://www.oyunmodlari.com/turkiye-otobus-mod-3-6-final-versiyonu.html

Malatya dan Kayseri Kırşehir Ankara yolu düzenlenmiştir

daha fazla tesisler eklenmiştir.

Pozantı gülek çiftehan yolu düzenlenmiştir.

Mod allah nasip ederse hayırlısıyla 1-2 güne paylaşılacaktır.Bilginize

otogardakı otobüsler kasma yaptıgından dolayı can ve cenker tarafından 0 dan çizildi

yolda atmalar düzeltildi

her sitede paylaşılcak

Oyunda yolda giderken atmalar artık yok bilginize

Resimler

(Resimin Üzerine Tıklayarak Büyültebilirsiniz)

geliyor

vb…

kaz.uslu

Bilgisayar oyunları için Mod, yama, harita, dlc, eklenti ve daha fazla içeriği paylaştığımız websayfamızdır. Oyunmodlari.com test ettiği binlerce içeriği ile bu alanda lider sayfalardan birtanesidir. Sizde Oyunmodlari.com sitesine kendi yaptığınız yada çok hoşunuza giden anonim bir içeriği ekleyebilirsiniz.

Hoşunuza Gidelibir

167 Yorum

  1. abdurrahman dedi ki:

    Abicim hotfile.den indiremiyorum baka link ver.

  2. abdurrahman dedi ki:

    Yaw Abicim 3.4 Modunu gönder sen bi

  3. furkan dedi ki:

    oyunun 3.4 ten guncel surumu varmıdır lınk atabılırmısınız

  4. furkan dedi ki:

    modu nasıl yaptıgınızla ılgılı vıdeo atarmısınız lutfenn

  5. furkan dedi ki:

    lınkı acmıyorr baska lnk verebılırmısınız

  6. polat dedi ki:

    link ölü admin

  7. doğukan dedi ki:

    süper bişi harbiden

  8. kurulum nasıl yapılıyor dedi ki:

    kurulum nasıl yapılıyor

  9. Rar şifresi NEE dedi ki:

    ya kardesm dosyayı açıorum CRC hatası yani yanlış şifre diyor dosyayı şifrelemiş’sin dosyayı açamıyorum adam akıllı yazarmısın rar şifresini

  10. rar dedi ki:

    rar şifresi ne admin

  11. EnS 46 dedi ki:

    admin elbistan warmı acill ???

  12. berk dedi ki:

    Ya arkadaşlar nasıl yapılır

  13. eren çlk dedi ki:

    nerden indirilio

  14. bahri dedi ki:

    admin prism 3d çıkıyor ne acaba o

  15. kadir dedi ki:

    nasıl indiriliyo

  16. ugur dedi ki:

    Aga baska Süha turuzm felan warmı

  17. emre dedi ki:

    arkadaşım oyunun adı long houl modunu kurmak içinde ilk önce oyunu kuracaksın sonra modu belgelerim 18 wos long houl kulosörünün içinde modun içine atçaksın ozaman çalışır arkadaşım eher oyunun bozuk dehilse sana yardımcı olabildiysem

  18. yusuf dedi ki:

    admin yardımcı ol temsa prenses indiriyorum haulin klasörünün içndeki mod’a atıyorum olmuyo oyunda yok otobüs bi yardımcı ol be

  19. EREN dedi ki:

    Arkadaşlar Oyunda Atılmalar Falan İstemiyosanız
    Optionss >> Ayarlar >> Grafik >> Low Yapın Hepsini Yani Düşük
    Bu sayede Farlarda Oynda olucak
    By eren Saygılarr…

  20. görkem dedi ki:

    admın kardesım bu oyunu ıyı guzel yapmıssınız ama farları yakınca gece yıne hıc bırsey gorulmuyor ve bu yolcuları otobuse nasıl bındırecegız ? acıl cevap beklıyorum.saygılar..

  21. kadir dedi ki:

    MHB BEN SİZE BU MODUN NASIL KURULACAĞINI SORACAKTIM BİRDE BU OYUNUN TAM ADI NEDİR BİLEN VARSA BANA YARDIMCI OLSUN LÜTFEN BU MOD NASIL KURULUR ??? :D :D

  22. Neymar Da Caner.. :) dedi ki:

    Yaaa Admin Oyun Doluo Oynuorm Ama bi 5-8 Dk Sonra Oyundan Atıo Nedeni Ney Yardım Edermisniz Admın ?

  23. Neymar Da Caner.. :) dedi ki:

    Admin Yaa Açıorm Oyunu Oynuorum Sürüom Fln, Sonra Oyundan Atıo Yaaa Nedeni Nasıl ya :(
    Yardım et ya

  24. enes dedi ki:

    admin bende american long haul var mod olurmu

  25. burak dedi ki:

    admın oyun tam acıılcakken kapanıyon ekran kartımıda guncelledım olmuyor

    • admin dedi ki:

      bilgisayarınızın özellikleri yetersiz o zaman hocam sitemizde düşük versiyonlu sürümünü indirebilirsiniz.

  26. mustafa dedi ki:

    bakalım indiriyom admin herkez güzel diyo ellerin dert görmesin

  27. fatih tsubasa dedi ki:

    açılıyo ama oyun açtığımda salak gibi bir otobus geliyor

    • admin dedi ki:

      Otobüsü N tuşuna basarak Tır Sipariş Et Deyin Ardından İstediğini zOtobüsü seçin veBulunduğunuz şehirdki Garaja Gidin Enter’abasın daha sonra açılan bölümde zamanı ilerlet var oradan 2-3 günilerisine alın oyunu ve OtobüsünüzGaraja gelmiş olacak..

  28. fatih tsubasa dedi ki:

    yaa açtım oyun verileri yükleniyorr diyo açılmıyo niye açılmıyo söylermisin adminn

  29. fatih tsubasa dedi ki:

    inşallah olurrrr

  30. ismail dedi ki:

    rar şifresini ver

  31. umut dedi ki:

    arkadaslar oyunu indirdimde bilgisiyariniz takiliyorumu ona göre indirecem

  32. aliosman dedi ki:

    allah razı olsun süper oyun ama mouse biraz kasıyo neden7

  33. muhammet dedi ki:

    selam admin kardeşim bu oyun türkiye otogar yaması euro truck simulatördede geçerlimi

  34. adem eren dedi ki:

    ya bu dosyaları nasıl atcaz ve nereye atıcaz admin

  35. adem eren dedi ki:

    bu ymayı nasıl yapcaz admin

  36. Ramazan dedi ki:

    oyun çok iyi ya

  37. özcan özceylan dedi ki:

    indiriyorum kardeş inşallah şifre istemez ve indirir

  38. Gazkesmez dedi ki:

    super kardeş

  39. şifresini bilen var mı dedi ki:

    rar şifresini bilen paylaşsın lütfen

  40. hikmat929 dedi ki:

    merhabi admin. ben hoilini baska siteden yukledim rar-dan cikararak oynuyorum. ve de sizin siteden Türkiye Otogar Map 3.4 (Süper Mod ) 18 Wos Haulin modunu yukledim ama daha ne yapacagimi bilmiyorum ve nedeni bende mevcutolan haulin’in rar olmasi bana yardim ede bilirmisiniz lutfen. bi de cevabi en kisa ne zaman alirim tesekkurler

  41. berkcan elci dedi ki:

    rar şifresi nedir nolur söyleyin admin

  42. berk dedi ki:

    rar şifresi nedir nolur söyleyin admin

  43. Samet06090 dedi ki:

    Admın nerden kuruluyor !!

  44. kerim dedi ki:

    ya abi neye basıp indirilio bana allah rızası için biri söylesin eğer istanbul ümraniye tarafında oturan varsa adresini söylesin

  45. fatih dedi ki:

    Admin ben 0 dan başlıcam bana lnk verebilirmisin indiricek bi yer bulamadım

  46. Yorgun_33 dedi ki:

    emegınız ıcın tksrler inidiyorum.Umarım arkadasların söylediğikadar güzeldir..

  47. beyler bu mod euro truk similator olurmu

    • admin dedi ki:

      malesef olmaz

      • Kaan dedi ki:

        admin bi şe sorcamda bu otobüsler neyin kasma demi ekran kartı felan veriyimde söyle bi zahmet veya ne yapılım

        işlemci:ınter core 2 dua e6750 2 cpus
        ekran kartı:ınter g 41 express chipset
        bellek:2048mb(2gb)

  48. Gugu dedi ki:

    Ya admın Kardesım Sıfre Ne Ya. ?

  49. fatih dedi ki:

    ya ben bu modu indiriyorum ama bende haulin oyunu yok yani 0dan başlıcam bu mod sayesinde oyuna girebilirmiyim ?

  50. musti dedi ki:

    süper kardeş ben indirmiştim yolda giderken oyundan atıyordu inşalah buatmaz paylaştığın için sağol :D

  51. MUSTYY dedi ki:

    Arkadaşlar bu hatayı alan çoktur ve bazen baş belası oluyor.Tam oyunu açacaksınız tak hata çıkıyor.Şimdi size bunun çözümünü anlatacağım.Bu çözümü bizzat kendimde kullandım.

    1) Oyunun kurulu olduğu klasöre gidin.
    2) Prism3d yi sağ tıklayıp kısayol oluştur deyin.
    3) Sonra kısayola sağ tıklayıp özellikler deyin.Oradaki hedef bölümünü görürsünüz zaten.
    4) Hedefin sonu aynen böyle olacak [18 Tekerlekler of Steel Haulin\prism3d.exe” -nocpu] yani hedefle oynamayın sadece yazının sonuna bi boşluk bıakarak -nocpu yazın bu kadar…
    qArİzMA MuStY

  52. muhammet ali dedi ki:

    çok saol güzel indiriom ve bekliyorum :D

  53. Enes DinçarsLan dedi ki:

    Teşekkür ederim admin kardeş. Emeğinize sağlık. İndiriyorum bakalım hata vermez inşallah.

  54. ugur dedi ki:

    yaw yujkledım oynanmayacak sekılde kasıyor pc :( :( :( :(

  55. emre dedi ki:

    prism3d engine hatası veriyor ne yapıcam …

    • admin dedi ki:

      sisteminiz kaldırmıyor ama yinede mod la beraber gelen düşük bilgisayarlar için kısmını uygula

  56. onur demir dedi ki:

    kardeşim o otobüslerin linki nerde yardımcı olurmsun acil?

  57. avni dedi ki:

    oyundan atıyo neden

  58. EMİRCAN dedi ki:

    NEREDEN İNDİRİLİYO

  59. .furkan dedi ki:

    ETS oluyomu bu?

  60. oğuz dedi ki:

    süper mod 3.6 çıkmış onu koyarmısınız siteye

  61. murat dedi ki:

    arkadaşlar rar şifresi istiyo bilen varsa söylesin

  62. Yasin dedi ki:

    size bişe söylicem tmm çalıstı ama tam oyuna girerken donuooo Lütfen sölinn allah rızası içinnnnn bu modu tek burda buldumm çok güzel bi sitee LÜTFENN YARDIMMMM!!!

  63. yılmaz dedi ki:

    ben ındırdım sıfre zaten yazıyor goremıyorsanız 18 wheels haulın otobus yaması şifresi nedır dıye yazın net e cıkar :)

  64. ekır78 dedi ki:

    admin karabük otogarıda görürsek sevinirim.

  65. Mr.Tubassa dedi ki:

    çık şahane olmuş ya :D

  66. J3y_CixxsTarRr dedi ki:

    ADMIN NEREYE ATICAZ :(

  67. rıtvan yıldız dedi ki:

    ben bu dosyayları ındırdım ama nerey atıcam bıde oyunda bu otogar nerdee ???????????????

  68. lütfen allanızı severseniz söleyinnn dedi ki:

    lütfen söleyin tmm herşey güzel olmus otobüsler otogarlar süper ama oyuna giriorum tam dolucakken oyun donuoooo

  69. rıtvan yıldız dedi ki:

    hala bana bir bilgi gelmedi ?*???*?

  70. rıtvan yıldız dedi ki:

    ben Euro Truck Similatör Otogar yaması ıstıorm ama nerden alıcam ?

  71. asdf dedi ki:

    1 2 dk oynuyorum oyundan atıyor bu oyun

  72. savaş dedi ki:

    admin abi herşeyi yaptım yani kodu yaptım yükle dedim yükledi sonra dediki bu veb sayfası kullanılamıyor ABİ ŞUNU DÜZEL BE HADİ BE ABİİİİM

  73. savaş dedi ki:

    dide bana şu yönden yardım edin çünkü bende haulın yok bende haulını indircem ama nerden admiiin abim nerden indircem admin abim

  74. savaş dedi ki:

    molo yerleri varmı admin abim

  75. savaş dedi ki:

    admin abiiim tokat amasya varmı abiiiim he canım sbim

  76. savaş dedi ki:

    admim abii yaaa bi yardım edin şu modu düzeltinbe he abi hadibe canım abim benim hadibe allah razı olsun

  77. nosana dedi ki:

    kardeş elbistan varmı ve kayseri otogaı varmı

  78. samet dedi ki:

    bu ısparta nın otobüsü nü bulamadım moda nerde

  79. nurullah dedi ki:

    oomygoth travego 17 shd yi aldığında yerin dibine giriyo ama şirketten yardım isteyince çıkıyo şirketten yardım isteme n harfinde

  80. faruk dedi ki:

    yha bu yama mı oyun mu

  81. kadir dedi ki:

    admin başka otobüsleri nası secioz ulusoy falan

  82. OOMYGOTH dedi ki:

    birşey sorucam ben bunu indirdim travego 17 shd aliyorum ama yerin icine giriyor alamıyorum :S o sorunu nasıl cozucez !?

  83. ali dedi ki:

    çalışmalar güzel teşekkürler ama oyun açıldığında otobüs zeminin yarısına geçmiş bi şekilde başlıyo :(

  84. durdu dedi ki:

    inerken işlem hatası diyor mod inmiyor

  85. ulasilamayan dedi ki:

    Bu Yama Euro Trucks çalışırmı hala bir net cevap veren yok arkadaşlar Deneyen varmı Varsa Nereye konmalı Mod Klasörünemi yoksa başka bir yeremi Lütfen Yardım.

  86. kaan dedi ki:

    arkadaslar bu mod sadece 18 wos ta geçerlidir baska yerde açılmaz

  87. KmL dedi ki:

    bide bu mod euro trucks çalıştırırmı

  88. KmL dedi ki:

    bu otogar modunu çalıştırabilmek için euro trucks un mod dosyasında hiçbişey kalmıcakmı??? lütfen yardım

  89. kaan dedi ki:

    arkadaşlar oyundan şu şekilde atar otogarlı moddan baska mod var klasorun içinde ondandır

  90. 3d hata atıo ne yapmalı dedi ki:

    admın 3d hata dıyıp atıo napıcaz yaaa yardımm

  91. can pılat dedi ki:

    Arkadaşlar mod güzel ellinize sağlık benim sorunum yolcu almada maaleseft yolcu alamıyorum nasıl alacagım ?

  92. emre dedi ki:

    ya kardes oyun acılmıor bu ets ıcn oluyormu :D

  93. Dizdar Can dedi ki:

    Siz otobüsleri değiştirmeyi düşünüyosunuz : ) Ama benim için sorun farklı yollarda giden tüm otobüsler kayboldu herşey normal standart olan 2009 yamasındakinden çok daha güzel ve gerçeğe daha yakın olmuş ama yollarda giden otobüsler kayboldu tek otobüs benim ki diğerinde yollarda hiçç olmazsa otobüsler görünüyodu bu durumu nasıl düzelticem ??

  94. OOMYGOTH dedi ki:

    beyler bu otobuslerı nasıl degıştırçez :D

  95. Dizdar Can dedi ki:

    Arkadaşlar ben bu yamayı indirdim otogarlar dahil olmak üzere herşey süper oldu fakat bişey eksik kaldı yollar da benim otobüsten başka hiçç otobüs görünmüyor normal türkçe yamada gözükürken bu otogar mod un da yollarda ki otobüslerin hepsi kayboldu bunu nasıl düzeltebilirim biriniz cevap verirse sevinirim..

  96. BURAK dedi ki:

    ya inmio kardeş yardım edin nolur yaaaaaaaaaaaaa

  97. OOMYGOTH dedi ki:

    SCS dosyalarımı bunlar ?

  98. rar şifresi nedir dedi ki:

    rar şifresi varmı varsaa nedir teşekkürler

  99. can dedi ki:

    ya bu euro truck içinmi

  100. yunus emre dedi ki:

    bide otobüse dorse takıosun o nası olcak

  101. Sheat dedi ki:

    Arkadaşlar oyundan atıyor neden acaba .

  102. secretking dedi ki:

    KARDEŞ BEN BU MODA BU SAYFADAKİ MAN FORTUNA MODUNU KURABİLİRMİYİM KURABİLİRSEM NASIL KURABİLİRİM YARDIM PLS :D

  103. OUW dedi ki:

    Yunus Emre Doğru diyor benim Kuzey Yıldızım Sinop Nie yok :’/

  104. DeaT_ShoT_KinG dedi ki:

    ellerinize sağlık admin acayip güzel olmuş

  105. YUNUS EMRE dedi ki:

    GARDEŞ HERYERİ VAR DEYONUZ TÜRKİYENİN AMA KUZEYİN YILDIZI SİNOP KOYMUYORSUNUZ OLURMU

  106. şifre varmı ya rarda dedi ki:

    şifre varmı ya rarda

  107. DİAMOND dedi ki:

    ADMİN OYUN SÜPER HERŞEY YOLUNDA SADECE TEMSA DİAMONDDA PRİSME 3D HATASI VERİYOR VE ELİNE SAĞLIK

  108. Kerem dedi ki:

    Ya yaptımda müzik calarken attı oyundan basta :(

  109. Kerem dedi ki:

    O belgelerimdeki oyun dosyasının icindeki modun yerine bunu mu koycaz yoksa rardaki modun icindekileri alıp oyun dosyasının icindeki modun icinemi koycaz :D

  110. DARK dedi ki:

    Bk Sımdı Belgelırm Oyunun ısmı mod A Kopyala YaPıstır Veya Cıkar Ne Halın Var sA Gor A.q

  111. eren dedi ki:

    euro trucka uyarlımı hemde hangi oyunda çalışıyor

  112. doğan dedi ki:

    işte bu eveet

  113. kaan dedi ki:

    rar şifresi oluyomu

  114. Umut dedi ki:

    yha oyuna qirerken oyundan atıyor sorun nedir acaba ?

  115. ümit dedi ki:

    gardaş elinize sağlık çok güzel olmuş ama malatya bnie yok

  116. cemal dedi ki:

    rar sıfresı acıl

  117. MEHMET dedi ki:

    OYUNDAN ATIYOOOO ! :(

  118. tolga dedi ki:

    mod klasörüne atacaz

  119. bariz dedi ki:

    nereye atıcaz dosyaları

  120. berkay dedi ki:

    yapılıyosa çok iyi olur
    :

  121. berkay dedi ki:

    ya otobüslere modifiye yapılıyomu

  122. sanane dedi ki:

    indiriyorum da işşalah oynayabilirim sorun vermezse

  123. mert dedi ki:

    euro truck a uyarmı yani uyarlımı

  124. selami dedi ki:

    admın bu dosyayı ındırırken co donuyo nasıl ıneek cok yawas ınıo

  125. selami dedi ki:

    kardes cok zor ınıdırlıo 4 dk 49 snde kalıo

  126. selami dedi ki:

    trabzon rize samsun ORDU GIRSUN ARTVIN WARMI AYRICA BU OYUN HAULINMI

  127. mert tutuman dedi ki:

    aRBANIN İCİNDDE VA AMA OTOGARA GELDİM İŞ BAŞVURUSU YAPTIM AMA BİNMİYORLAR NEDEN ACABA

  128. mert tutuman dedi ki:

    ya müsteriyi neyle alıcam ?

  129. BerK dedi ki:

    Kardeşm Bu oyuna giriom tam o meni gelicek oyundan çıkıoyr napaymm ? hı ?

  130. sedat dedi ki:

    rar için saol admin

  131. sedat dedi ki:

    ellerinize sağlık çok güzel olmuş…

  132. gökhan dedi ki:

    ellerinize saglik ALLAH akliniza akil katsin admin süpermi bilmiyorum ama indiriyorum emege saygi…

  133. emrah dedi ki:

    admin herşeye eyvallah da oyuna girdikten sonra kendi hata verip çıkıyor…buna ne yapmalıyım??

  134. ramazan dedi ki:

    ya oyna girdiğimde tekrar çıkıo admin ne yapmalıyım

  135. Berke Sarıçam dedi ki:

    Tek Kelimeyle Mükemmel.Ellerinize sağlık.

    Fortuna varmı.

  136. Burak Özer dedi ki:

    Kısa ve Öz; Mükkemmel. Ellerinize sağlık cidden çok güzel olmuş.

    Yalnız bu kasma olayına halen tedirginim. ETS, Pedal, America oyunlarında hiç kasma yapmıyor ama Haulin’de oyun oynayamıyorum. Neyse birde bunu denemek lazım. Görüşlerim için tekrar dönücem…

  137. AujwerA dedi ki:

    şahane be şahane tek kelimeyle muhteşem

  138. ramço dedi ki:

    elinize saglık

  139. Onur dedi ki:

    Gerçekten süper şu an indiriyorumda bekleyemiyorum :D

  140. abdullah kılıç dedi ki:

    acaba rar şifresi paylaştığınızmı? acil cevap gelirse memnun olurum.şimdiden teşekkürler

  141. Efsane dedi ki:

    şifre istiyoormu kardes ona göre indircemde

  142. >>---Efsane---> dedi ki:

    aynen şifresi ne kardes bu modun şifre istiyor

  143. recep dedi ki:

    admin rar sifresine mod un

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir